موقع نوتاتي يجمع جميع النوتات الموسيقة الشرقية والغربية وكل ما يخص الموسيقى

مساحة إعلانية

LightBlog

آخر المواضيع

الأحد، 6 ديسمبر 2015

كلمات اغنيه فلاح كان فايت بيغني للفنانه شريفه فاضل


موقع نوتاتي 


كلمات  اغنيه فلاح كان فايت بيغني  للفنانه شريفه فاضل 

فلاح كان فايت بيغنى من جمب السور
شافنى وأنا بجمع كم وردة فى طبق بنور
فلاح كان فايت بيغنى من جمب السور
شافنى وأنا بجمع كم وردة فى طبق بنور
قطع الموال ااه ااه وضحك لى وقال ااه ااه
قطع الموال ااه ااه وضحك لى وقال ااه ااه
يا صباح الخيريا صباح الخير
يا أهل البندر
يا صباح النور
فلاح كان فايت بيغنى من جمب السور
شافنى وأنا بجمع كم وردة فى طبق بنور
فلاح كان فايت بيغنى من جمب السور
شافنى وأنا بجمع كم وردة فى طبق بنور
قطع الموال ااه ااه وضحك لى وقال ااه ااه
قطع الموال ااه ااه وضحك لى وقال ااه ااه
يا صباح الخيريا صباح الخير
يا أهل البندر
يا صباح النور
على بال ما عينيه التفتوا له
كان عدى وفات
بصيت ولقيت إيدى رايحه له
بتلات وردات
على بال ما عينيه التفتوا له
كان عدى وفات
بصيت ولقيت ايدى رايحه له
بتلات وردات
كان بدى اكمل مواله
على نغمه حلوة ابعتهاله
كان بدى اكمل مواله
على نغمه حلوة ابعتهاله
ولا منه استنى ياخد كلمه
ولا منه ساب قلبى فى حاله
يا أهل الله
إيه
حدش شاف جدع أسمر ضله خفيف
له خطوة جريئة ويشبه شهامة أهل الريف
حدش شاف جدع أسمر ضله خفيف
له خطوة جريئة ويشبه شهامة أهل الريف
فلاح فلاح 
فلاح كان فايت بيغنى من جمب السور
شافنى وأنا بجمع كم وردة فى طبق بنور
فلاح كان فايت بيغنى من جمب السور
شافنى وأنا بجمع كم وردة فى طبق بنور
قطع الموال ااه ااه وضحك لى وقال ااه ااه
قطع الموال ااه ااه وضحك لى وقال ااه ااه
يا صباح الخير يا صباح الخير
يا أهل البندر
يا صباح النور
كان أجمل صبح نهار قلبى وعينى ما شافوه
فى براءة قلبه مافيش زيه ولا شفتش أخوه
كان أجمل صبح نهار قلبى وعينى ما شافوه
فى براءة قلبه مافيش زيه ولا شفتش أخوه
له سحر بياخدك فى جناحه
وعينيك يشفوه كده يرتاحوا
له سحر بياخدك فى جناحه
وعينيك يشفوه كده يرتاحوا
الفجر يقوم وياه يدعى واليوم يستبشر بصباحه
يا أهل الله
إيه
حدش شاف جدع أسمر ضله خفيف
له خطوة جريئة ويشبه شهامة أهل الريف
حدش شاف جدع أسمر ضله خفيف
له خطوة جريئة ويشبه شهامة أهل الريف
فلاح فلاح 
فلاح كان فايت بيغنى من جمب السور
شافنى وأنا بجمع كم وردة فى طبق بنور
فلاح كان فايت بيغنى من جمب السور
شافنى وأنا بجمع كم وردة فى طبق بنور
قطع الموال ااه ااه وضحك لى وقال ااه ااه
قطع الموال ااه ااه وضحك لى وقال ااه ااه
يا صباح الخير يا صباح الخير
يا أهل البندر
يا صباح النور
يا أهل الله أمانة اه لو مرة سلمتوا عليه
تقولوا له واحدة من البندر وحشتها عينيه
يا أهل الله أمانة اه لو مرة سلمتوا عليه
تقولوا له واحدة من البندر وحشتها عينيه
وأنا ندر على لو جانى
لاهقول له لا كانى ولا مانى
وأنا ندر على لو جانى
لاهقول له لا كانى ولا مانى
انا بس هقوله عايزة اسمع يا صباح الخير منك تانى
يا أهل الله
إيه
حدش شاف جدع أسمر ضله خفيف
له خطوة جريئة ويشبه شهامة أهل الريف
حدش شاف جدع أسمر ضله خفيف
له خطوة جريئة ويشبه شهامة أهل الريف
فلاح فلاح
فلاح كان فايت بيغنى من جمب السور
شافنى وأنا بجمع كم وردة فى طبق بنور
فلاح كان فايت بيغنى من جمب السور
شافنى وأنا بجمع كم وردة فى طبق بنور
قطع الموال ااه ااه وضحك لى وقال ااه ااه
قطع الموال ااه ااه وضحك لى وقال ااه ااه
يا صباح الخير يا صباح الخير
يا أهل البندر
يا صباح النور

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق