موقع نوتاتي يجمع جميع النوتات الموسيقة الشرقية والغربية وكل ما يخص الموسيقى

مساحة إعلانية

LightBlog

آخر المواضيع

الأحد، 26 أكتوبر 2014

كلمات اغنية يا هل ترى محمد فؤاد

يا هل ترى الايام هتعود
واشوف بعينى عيونه السود
ترد فيا الروح ده انا المجروح
من بعد غيابه

سنين وقلبى على ده الحال

لا شاف هنا ولا راحه بال
فى حيره ليل ونهار
على طول محتار
عايش ف عذابه

انا شوقى ليه لسه على حاله
وعيونى طول الليل صحياله
دايما بفكرفيه
واستنى عنيه العمر بحاله

يا هل ترى الايام هتعود
واشوف بعينى عيونه السود
ترد فيا الروح ده انا المجروح
من بعد غيابه

ده واحشنى موت
وانا ايه بايديا
والفرقه نار بتدوب فيا
دايما عليه ملهوف
وليلاتى بشوف
الويل بعنيا

يا هل ترى الايام هتعود
واشوف بعينى عيونه السود
ترد فيا الروح ده انا المجروح
من بعد غيابه

سنين وقلبى على ده الحال
لا شاف هنا ولا راحه بال
فى حيره ليل ونهار
على طول محتار
عايش ف عذابه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق