موقع نوتاتي يجمع جميع النوتات الموسيقة الشرقية والغربية وكل ما يخص الموسيقى

مساحة إعلانية

LightBlog

آخر المواضيع

الثلاثاء، 28 أكتوبر 2014

كلمات اغنية مكتوب عليا بهاء سلطان

مكتوووب عليااا
انك تفضل حبيبي

ولا عمري مره حقلك يا حبيبي
بقول لقلبي يعمل ناسيك

وانا كل عمريي يا حبيبي ليك
وانت حبيبي بعيد عني مش داري


مش داري بيا ومتهني وانا قلبي
مستغرب حضني عايز يرحلك ويسبني

انا كل يوم مبذوقش النووووم وانت ناسيني
بعدك يا غالي مليش غالييييييييي

ولا حاجه كانت تحلالي الليله بتعدي ليالي
ولا انت داري الي جرالي حراام عليك

يا شاغلنـــــــــــــي بيــــــــــــــك
ارحم انينـــــــــــي

كان كل ذنبي حبيتك من البداية
وضحييييت بقلبي وبديت وياك حكاية

حاولت انسىىى مقدرتش انسىىى
كتبت البدايه ونسيت النهاية


كـ؟؟ــم دمعة تنزل وبداريي
واكتم غرامي المتداري

ال اه تطلع من قلبـــــــ...ـــــــي
يسمعها كل الناااس جنبييي

طــ؟؟؟؟؟؟ـــب وانت فين حبيبي فيـــ؟؟ــن
تسمع انيني...........


حبيب؟ــ؟ــي لي بتعذبنييي..؟!
غالبنييي وهواك غلبنيييي؟!...

رغم ان شوقييي ملوووش قادرر...
الشووووق حبيبي ملوووش قادرررررر...


انا ويلي وييييييل ونهااااااااري ليل من دمـــــع عينييي..

***********مكتــــــوب عليــــــــــــا********

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق